Bloggen flyttar snart hit!


Kommentarer
Postat av: Birre

Hej du heta!

Allt är bra här hos mig, lite småseg en dag som denna bara...

Om du har tid och lust kan du få styra upp het design hos mig med. Det här med html kodning är inte in starka sida, om vi säger så.

När får man börja se dig lättklädd på tv då?



Puss.

Birre



P.s det blev snyggt, med färgen på stolarna i köket.

2009-03-03 @ 10:17:55
URL: http://birres.blogg.se/
Postat av: Angela Monroe

Fast jag vet fasiken inte vad jag pysslar med. Kodningen är INTE min starka sida heller. PhotShoppande kan jag dock som tur är! Jag tycker din sida ser bra ut. Du skulle kanske ha en cool bild i toppen på dig då.



Mitt lättklädda liv i burken börjar lördagen den 21:a mars. Spännande!



Visst ÄR stolarna hot! Alla tyckte att idén med att måla turkosa karmar på röda skinnstolar var galen men jag stod på mig! Tack! Kul att du gilla!

2009-03-03 @ 13:20:03
URL: http://angelamonroe.blogg.se/
Postat av: Annaa

nu ar det uppdaterat :D aaa angela jag ar sa kar i min pojk, har inte varit sahar lycklig pa valdigt valdigt lange. vill ocksa flytta min blogg. du maste beratta hur det fungerar sen! Puss pa dig saknar dig!

2009-03-04 @ 17:30:12
URL: http://mizzsunshine.blogg.se/
Postat av: mikael karlsson

middag min sköna?

2009-05-31 @ 20:36:31
Postat av: Vendela

Gillar om det du skrivit! Kul att se en del bra saker och inte bara det vanliga sakerna som man kan se om varenda dag. ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0