Min färgglada mamma

Idag fick jag ett så himla gulligt mejl av mamma. Tydligen har hon precis lärt sig att redigera färg och form på sina mejl för röd text i endast versaler var hennes nya melodi. Jag svarade med ännu större versaler (typ pointsize 250) i illgrönt...haha! Point taken, Mottiskrotti?



Min mamma är ett kapitel i sig. Som vuxen, är jag otroligt tacksam för allt hon lärt mig vad det gäller träning, kost och sunt leverne. Jag tycker också att hon är cool pistol som alltid vågat sticka ut och stå för sin stil. Under min uppväxt önskade jag dock innerligt att hon skulle vara lite mer "som alla andra mammor". Min mamma kom och hämtade mig på kyrkans förskola i Råsunda, iklädd färgglada tights med stringbaddräkt utanpå och med matchande benvärmare och pannband. Susanne Lanefelt låg i lä. Morsan var alltid lite mer tonad, lite brunare och hade liite fler färger i sin Reebok Freestyle kicks samling. HAHA! Jag börjar skratta bara av blotta tanken! Var tvungen att googla fram lite bilder på dojjorna och på härliga Susanne, som alltid kniiipt hårt och gjort sin grej! Måste leta reda på en på 80-tals-bild på morsan också. Återkommer med det!

 

Kommentarer
Postat av: Elin

Hi hi =)

2009-03-03 @ 20:40:46
URL: http://ellee.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0